پرسپولیس 2-0 سپاهان / سرخپوشان به کورس قهرمانی برگشتند
 
به روز ترین مطالب فوتبالی
فوتبال 6

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 20 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافتند.

پرسپولیس این بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو بار توسط محمدعباس زاده در دقیقه 11 روی یک ضربه کرنر و در دقیقه 17 توسط حمید علی عسگری به گل رسید و با برتری به رختکن رفت.

سرخپوشان علی رغم برتری نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرده و موقعیت های متعددی روی دروازه حریف خلق کردند که یکی پس از دیگری از دست رفت. در مهم ترین این موقعیت ها سیدمهدی سیدصالحی در آخرین دقیقه بازی یک گل به ثمر رساند که با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد.

سرخپوشان با این برد 44 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.

علیرضا فغانی داور این دیدار در دقیقه 34 نیمه اول به مهدی شریفی از سپاهان کارت قرمز نشان داد. وی در نیمه دوم به محسن بنگر، محمدرضا خلعتبری ، قاسم دهنوی و سیدمیثم حسینی از پرسپولیس و محمد غلامی و شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبری، حمید علی عسگر (84- میلاد کمندانی)، قاسم دهنوی و محمد عباس‌زاده (70- سیدمهدی سیدصالحی)
سرمربی: علی دایی

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، بولکو (71- علی احمدی)، حسین پاپی، علی کریمی، (46- محرم نویدکیا) مهدی شریفی، سرجیو وان‌دیگ (46- محمد غلامی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز ترین مطالب فوتبالی و آدرس football-6.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 1425
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس